به مناسبت عيد غدير و در همايش بزرگ سادات شهرستان اردکان؛

تابش: مردم ما هنوز کامشان با عدالت علي گونه شيرين نشده است

نماينده مردم اردکان گفت: غدير يک رويداد تاريخي صرف نيست، بلکه نقطه عطفي در تاريخ اسلام و مکتب تشيع است که نور امامت و ولايت را در جامعه متجلي مي سازد.
نماينده مردم اردکان در مجلس شوراي اسلامي در همايش بزرگ تجليل از سادات اين شهرستان افزود:غدير ترجمان پيوند ناگسستني امت با امام است.امامي که خود در تمام عرصه هاي زندگي الگو و اسوه است.
تابش ادامه داد: علم،حلم،زهد ، تقوا،شجاعت،فتوت و جوانمردي واژه هايي هست که در مقام عمل بايد عيار آنها را با ويژگيهاي مولا علي (ع) سنجيد.تمسک و توسل به امام علي (ع) نجات بخش و اميدآفرين و نشاط آور است،چيزي که جامعه امروز ما سخت نيازمند تاسي به روش و منش آن امام بزرگوار است.
وي افزود: اگر در جامعه امروز ما فقر وجود دارد،تبعيض به چشم مي خورد،فساد و تباهي و اعتياد جوانان عزيز ما را به کام خود مي کشاند براي اين است که در لفظ و سخن خود را پيرو علي (ع) مي دانيم ولي در مقام عمل کردار ما سنخيتي با رفتار آن امام ندارد.
دبيرکل فراکسيون خط امام (ره) مجلس با تاکيد بر اينکه جامعه امروز ما تشنه عدالت علي (ع) و نيازمند احياي ارزشهاي انساني و اخلاقي و کنار نهادن رذايل اخلاقي است گفت: تکريم انسانها و حرمت نهادن به آنها جزو اصول اوليه مکتب امام علي (ع) است.مردم ما هنوز کامشان با عدالت علي گونه شيرين نشده است.
محمدرضا تابش تصريح کرد: پيرو علي بودن افتخاري است اما رسالت را براي حرکت در محور امام علي (ع) که همان حرکت بر مدار حق است سنگين مي کند.
نماينده مردم اردکان در پايان با با اظهار اميدواري از اينکه همه توفيق ره پويي آن امام همام را داشته باشيم افزود: مسئولان نيز بايد در جهت تحقق آرمانهاي امام علي (ع) در جامعه و جلب رضايت مردم به تکليف خود عمل نمايند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا